+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Wellness hotel Helios Отзывы

рейтинг отеля

92%
идеальный

482 отзыв

How do we collect reviews?

  • Персонал

    93%
  • Чистота

    96%
  • Оборудование

    92%
  • Комфорт

    91%
  • Соотношение цена / качество

    89%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Anonym

Семья с маленькими детьми, 17.8.2022

Česká republika

  • Общий рейтинг
52 %
  • Pěkné wellness a okolí

  • *Na chodbě začalo pípat nějaké čidlo a skoro jsem se nevyspal, v 21:30 jsem šel na recepci... zavřená, ženská vedle v restauraci že prý s tím nic nemuže dělat, když jsem po ní chtěl číslo na provozní, techika, majitele, prostě někoho kdo by byl ochotný to řešit, tak jen koulila očima a zmohla se na to dát mi vizitku s číslem na zavřenou recepci. Jasně není to ničí chyba, ale uvědomte si že je to docela drahé ubytování a tak bych očekával že se vyspím. Čidlo pípalo co půl minuty a bylo to slyšet až dole pod apartmánem i přes zavřené dveře na chodbu. Už nikdy více. Podle mě si ten hotel hraje na něco co není...

Персонал
8
Services
8
Чистота
6
Комфорт
2
Value/money
2
Wellness hotel Helios ответил на этот отзыв.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení našeho hotelu, i když není takové, jaké bychom si přáli. Velmi se omlouváme za nezvládnutou situaci naší slečny servírky, která měla při večerním problému samozřejmě zavolat provozní hotelu, a vše by se velmi rychle vyřešilo. Bohužel tak neučinila, za což se ještě jednou omlouváme.

Ohledně pokoje a ceny pobytu. Vzhledem k tomu, že Váš pobyt obsahoval 3 osoby a dítě do 3 let (samozřejmě zdarma), včetně snídaně , nemyslíme si, že by částka 10 200 Kč za 3 noci byla nějak přehnaná. Mrzí nás fotografie z Vašeho pokoje, na kterých jste si dal opravdu záležet, protože i nám dalo velkou práci tyto závady identifikovat. Většina fotografií byla focena makrem s minimální vzdálenosti, takže při identifikaci problému jsme museli velmi pečlivě hledat – i když na fotografii to vypadá jako obrovský nedostatek. Co se týče hadice od sprchy, byla vyměněna okamžitě po nahlášení. Bohužel každá hadice jednou praskne. Při úklidu koupelny paní pokojské všechny závady hlásí, jsme si jisti, že kdyby byla hadice prasklá již dříve, určitě by si toho všimly. Co se týče výmalby, poslední výmalba všech pokojů v našem hotelu proběhla před půl rokem a další je v plánu, ale opravdu nejsme schopni malovat každý měsíc.

V každém případě nás mrzí, že jste u nás nebyli 100% spokojeni, a budeme se snažit naše služby v rámci možností zlepšovat.

Jaroslav Pacola,ing

одинокий путешественник, 3.7.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
52 %
  • Personál vesměs působil, že není dostatečně finančně ohodnocen. Při oslovení měli všichni velkou snahu vyjít vstříc. Snídaně byly velice stereotipní žádná fantazie, asi managment šetří na špatném místě. V době kdy je české ovoce, chyběli ovocné saláty, mix. ovoc. a zel. nápoje. Kuchaři dělali divy, ale s tím co dostávají, no. Díky jim. Možná by byla zajímavá anketa na co mají ubytovaní chuť, nebo co mohou mít i za cenu příplatku. Oproti loňsku to bylo o poznání horší. Chybí tam poučený pracovník který by dával tipy na výlety i s obrazovým doprovodem, máte to zpracované ale, nevyužíváte to. Lidí tam je na to dost. Když jsme porovnali úpravu pokrmů a kvalitu piva byla na to konkurenční rest, U kance o dost lepší. Pivo bylo u vás staré. pokud nevěříte skočte si na pivo tam. Škoda. Kuchaře a kuchyň máte super, využijte toho.

  • o kladech jistě víte

  • Viz. celk. hodnocení + v loni nám měnily ručníky bez ptaní, obsluha welnes. velice statická, chybí vstřícnost k zákazníkům -poučení co je a není možné. Mladík co vytíral podlahu, měl venk. obuv. mezi prostěradly byli i malé kousky, které byli na nic.... Mj. na dřevěných venkovních obkladech je vidět, že potřebují nátěr Nechal bych nainstalovat do koupelen sušáky např. na plavky, nebo zmoklé oblečení . Na recepci bych zavedl knihu "oprav". Jídlo v zař. TOČ bylo levnější ,..

Персонал
7
Services
6
Чистота
5
Комфорт
4
Value/money
4

Anonym

Пожилые пары, 14.8.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
56 %
  • Možnost dvou přístupových karet do pokoje.

  • Přišlo mi zbytečné rezervovat si pobyt v plaveckém bazénu kam měli přístup i ostatní klienti. Na pokoji pavouci. V určitých hodinách nebylo možné se na recepci dovolat (12-13, 14-15)

Персонал
5
Services
5
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6

Blanka Piková

одинокий путешественник, 4.12.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
56 %
  • tento hotel bych nedoporučila

  • Strava,obsluha

Персонал
5
Services
5
Чистота
7
Комфорт
7
Value/money
4

Jitka maňáková

одинокий путешественник, 21.7.2019

Čeština

  • Общий рейтинг
58 %
  • Velmi chválíme servírku, neznáme bohužel její jmeno.Popis:velmi mladá, usměvavá blondýnka, vždy na své směně měla čistý!! a potřebný inventář , chovala se ochotně a profesionálně. U ostatních to tak bohužel nebylo.

  • Welnes pokoj snídaně prostředí

  • špinavý inventář(příbory, skleničky,atd rozpis welnesu a bazénu na dopolední a odpolední chyběl župan na pokoji obsluha neměla jednotné oblečení i špinavé

Персонал
3
Services
4
Чистота
7
Комфорт
8
Value/money
7

Anonym

Молодая пара, 5.12.2022

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
60 %
  • Hotel je skvělý výchozí bod na výlety po okolí, případně na lyžování. Z důvodu níže uvedených si ale ze samotného hotelu odnášíme spíše negativní zážitek.

  • Bohaté a výborné snídaně, milý personál. Skvělá poloha a hezké wellness.

  • Špinavá sklenička na pokoji. Při příjezdu jsme si v rámci polopenze nemohli vybrat jídlo k večeři. Ve wellness chyběla obsluha baru. Na "relaxační" masáži jsem dostal bez zeptani baňky na záda, paní nebyla moc příjemná a byla velmi upovídaná.

Персонал
8
Services
4
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6
Wellness hotel Helios ответил на этот отзыв.
Dobrý den,

děkujeme za zpětnou vazbu k vašemu pobytu.
Velice nás těší, že jste byli spokojeni s naším personálem, snídaněmi a dalšími službami, které nabízíme.

Co se týče špinavé skleničky na pokoji - zato se velice omlouváme a sjednáme nápravu.
Hosté, kteří mají v rámci pobytu večeři, v den příjezdu dostávají příjezdovou večeři a vybírají si večeři na další den.
Tyto informace máme uvedené na naších stánkách a mají je k dispozici i naši obchodní partneři.
Bar ve wellness centrum průběžně obsluhuje pracovnice recepce wellness, která nabízí nápoje i v recepci. Hosté mohou požádat přímo ji.

Velice nás mrzí, že jste byli nespokojeni s masáží a naši paní masérkou.
Paní masérku si naši klienti velice chválí a na masáže chodí opakovaně.


Je nám líto, že si z našeho hotelu odvážíte spíše negativní zážitek.

Budeme rádi, pokud využijete naše služby v budoucnu.

děkujeme

za Wellness & Kongres Resort Helios

Leona Vejběrová
ředitelka

Zuzana Kordová

Пожилые пары, 2.9.2019

Zlínský kraj

  • Общий рейтинг
60 %
  • Recepce neznalá tipů na výlety v okolí. S tím že tady máte letáčky a tam si přečtěte co a jak kde najdete. Pokoje bez klimatizace. Koupili jsme si balíček Hřejivá relaxace, u které byla láhev vína zdarma. Tak jsme na pokoji našli sedmičku vína, ale skleničky, vývrtka nikde. To samé u wellness, nemáš svůj ročník/prostěradlo? Zaplať Celkově služby nedotažené dokonce...

Персонал
5
Services
5
Чистота
7
Комфорт
7
Value/money
6

Karel Vesely

Пожилые пары, 25.1.2019

Čeština

  • Общий рейтинг
60 %
  • Welnes centrum vynikající, včetně vstřícného personálu Zajištěné bezpečné parkování. Vybavenost parků a hřišť v zimě nehodnocena

  • Stravování na úrovni závodní jídelny v minulosti (večeře), snídaně standardní OK. Restaurace do 20,00, poté pouze možnost pobytu na pokoji, bez možnosti pohodlného sezení, k dispozici jen jedna dřevěná nepolstrovaná židle v dvoulůžkovém pokoji. K balneoprovozu vedle relaxační tlumené hudby patří i tlumené intimní osvětlení

Персонал
5
Services
7
Чистота
7
Комфорт
7
Value/money
4

Jiří Rameš

одинокий путешественник, 28.9.2015

Čeština

  • Общий рейтинг
62 %

(without text rating)

Персонал
7
Services
7
Чистота
7
Комфорт
5
Value/money
5

Regina Strejčková

Пожилые пары, 30.8.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
64 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
6
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
8

Anonym

одинокий путешественник, 11.7.2019

Čeština

  • Общий рейтинг
64 %

(without text rating)

Персонал
7
Services
7
Чистота
7
Комфорт
5
Value/money
6

hana sarounova

Пожилые пары, 10.4.2015

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
64 %
  • Apartmán bazen

  • Personál hotelu snídaně každý den stejna

Персонал
5
Services
5
Чистота
7
Комфорт
10
Value/money
5
Wellness hotel Helios ответил на этот отзыв.
Sotiment snídaně je každý den složen z čerstvých krájených uzenin a sýrů, čerstvé zeleniny, cireálií, jogurtu, čerstvého pečiva, teplé kuchyně minimálně ve třech druzích. V případě menší návštěvnosti je hostům nabízena teplá snídaně formou jednotlivých objednávek, ostatní sortiment nabídky zůstává nezměněn.

Karel Zasklem

Семья со взрослыми детьми, 11.7.2014

Olomouc

  • Общий рейтинг
66 %
  • čistota, milý personál

  • rozbitá skříň, volal jsem opraváře cena - loni (jsem zde pravidelný návštěvník)byly návštěvy wellness v ceně, letos ne (ani hodina vstupu)

Персонал
7
Services
7
Чистота
9
Комфорт
8
Value/money
2
Wellness hotel Helios ответил на этот отзыв.
Dobrý den, při objednání ubytování s polopenzí získává host automaticky každý den pobytu hodinový vstup do wellness centra Helios. Způsob prodeje vstupů do wellness centra máme stále stejný po celou dobu fungování hotelu. V naší nabídce naleznete spoustu zvýhodněných balíčků, kde je možné využít vstupu do wellness centra zdarma.
Pouze k ubytování se snídaní (které jste si právě Vy vybral) neposkytujeme vstup do wellness zdarma.

Bc. Nezvalová Marie
vedoucí propagace hotelu Helios

Jana Frelichová

Семья с маленькими детьми, 30.10.2023

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
68 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6

Anonym

Семья с маленькими детьми, 5.8.2023

Pardubický kraj

  • Общий рейтинг
68 %
  • Ubytování i možnosti vyžití v okolí, wellness.

  • Na to, že tam jezdí hlavně rodiny s dětmi, by se mělo přihlížet k tomu, že děti nemohou jíst ostrá jídla nebo u všeho saláty. Na můj dotaz, zda by nemohli dětem připravit třeba plátek s rýží nebo řízek s kaší, mi bylo řečeno, že oni se nebudou přizpůsobovat dětem. Poslední večeře byla velmi ostrý guláš nebo gyros s tortilou. Měli jsme s sebou deti ve věku 4 a 8 let, ani manžel by si guláš nedal. Byl opravdu velmi ostrý a děti nejedí ostré a ani gyros. Takže měli jen čočkovou polévku a to byla jejich večeře v polopenzi. I ostatní ubytovaní hosté s dětmi toto kritizovali. Z toho důvodu už tam nikdy nepojedeme.

  • Na to, že tam jezdí hlavně rodiny s dětmi, by se mělo přihlížet k tomu, že děti nemohou jíst ostrá jídla nebo u všeho saláty. Na můj dotaz, zda by nemohli dětem připravit třeba plátek s rýží nebo řízek s kaší mi bylo řečeno, že oni se nebudou přizpůsobovat dětem. Poslední večeře byla velmi ostrý guláš nebo gyros s tortilou a salátem. Měli jsme s sebou děti ve věku 4 a 8 let, ani manžel by si guláš nedal. Byl opravdu velmi ostrý a děti nejedí ostré a ani gyros. Takže měli jen čočkovou polévku a to byla jejich večeře v polopenzi. I ostatní ubytovaní hosté s dětmi toto kritizovali. Z tohoto důvodu už tam nikdy nepojedeme.

Персонал
6
Services
6
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
6
Wellness hotel Helios ответил на этот отзыв.
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení.
Mrzí nás, že jste měli problém s polopenzí. Vždy se snažíme při nabídce večeří mít minimálně jedno menu vhodné pro všechny věkové kategorie- to znamená i pro děti. Nejsme hotel zaměřený prioritně na děti, proto se snažíme, abychom vyhověli všem klientům. V den večeře bylo na výběr: guláš pálivec (již z názvu je jasné, že bude ostřejší) a kuřecí gyros + chléb Pita, tzatziki, rajče, cibuli a zelný salát. To si troufáme říct, že je vhodné jídlo i pro děti. Mimo tento chod měli děti čočkovou polévku a dezert-kysanou smetanu s piškoty a kakaem, což si myslíme, že je naprosto vhodný desert pro děti.
Chápeme, že s dětmi to není vždy jednoduché, ale proto je u nás možnost zakoupit jen ubytování se snídaní a večeře řešit výběrem z jídelního lístku, kde je možné si vybrat přesně dle chuti klienta, včetně dětských jídel.
Co se týká salátů u večeří. Saláty řešíme jako přílohu-doplněk hlavního jídla. Jsou velmi oblíbené a žádané. Snažíme se mít u většiny našeho menu zastoupenou zeleninovou složku v různých formách. Vzhledem k tomu, že je většinou zeleninový salát jako doplněk hlavního jídla, je na každém, zda salát sní, či ne.

Martina Židková

Семья со взрослыми детьми, 28.6.2022

Moravskoslezský kraj

  • Общий рейтинг
68 %
  • Líbilo se nám wellnes.

  • Večeře. Výběr ze dvou jídel, to by bylo v naprostém pořádku. První večeře nám byla přidělena - kuře (to by vůbec nevadilo, ale bylo hodně tuhé). Druhý den jsme si vybrali kachnu - ta byla tuhá také. Nejsme nároční strávníci, ale ovocný salát (nakrájené na kousky ovoce, posypané cukrem a nakonec kokosem) to nás zcela dorazilo. Snídaně byly v pořádku.

Персонал
6
Services
6
Чистота
10
Комфорт
6
Value/money
6
Wellness hotel Helios ответил на этот отзыв.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Mrzí nás nespokojenost s večeřemi. Vše prověříme a sjednáme nápravu.

Anonym

Семья с маленькими детьми, 18.8.2020

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
68 %

(without text rating)

Персонал
7
Services
7
Чистота
7
Комфорт
7
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 31.8.2012

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
68 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6

Darina Červeňáková

одинокий путешественник, 1.7.2019

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
70 %
  • obsluha jídlo čistota

Персонал
6
Services
8
Чистота
7
Комфорт
7
Value/money
7

Anonym

Другая группа, 5.11.2022

Moravskoslezský kraj

  • Общий рейтинг
72 %
  • Úžasný vellness, vyborné snídaně, klid na pokoji, útulný pokoj, rychlá obsluha

  • Proležené madrace, večeře malé porce a 2x po sobě kuřecí maso z důvodu nedovezeni krůtího masa

Персонал
6
Services
6
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
8
Wellness hotel Helios ответил на этот отзыв.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení.