Wellness hotel Helios Bewertungen
-
Personal
93% -
Sauberkeit
96% -
Ausstattung
92% -
Komfort
91% -
Preis-Leistungverhältnis
89%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:
Anonym
Älteres Paar, 25.10.2022
Královéhradecký kraj
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 25.10.2022
Olomoucký kraj
Jana Horáková
Gruppe von Freunden, 24.10.2022
Moravskoslezský kraj
Anonym
Junges Paar, 20.10.2022
Olomoucký kraj
(Ohne Textbewertung)
Ivan Tománek
Älteres Paar, 19.10.2022
Frenštát pod Radhoštěm Česká republika
Tomáš Minarčík
Einzelreisender, 10.10.2022
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Libor Jágr
Einzelreisender, 1.10.2022
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 27.9.2022
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Ludmila Keršnerová
Älteres Paar, 19.9.2022
Jihomoravský kraj
Milena Drahokoupilová
Älteres Paar, 19.9.2022
Pardubický kraj
Rádi Vás opět přivítáme v resortu Helios.
Anonym
Älteres Paar, 19.9.2022
Moravskoslezský kraj
Anonym
Einzelreisender, 16.9.2022
Hl.m.Praha
Břenek Jaromír
Älteres Paar, 12.9.2022
Jihomoravský kraj
Omlouváme se za personál, který špatně vyhodnotil vzniklou situaci a požadoval po Vás doplacení pozdního check-outu. Tuto službu poskytujeme a máme zpoplatněnou, ale je to samozřejmě na domluvě předem.
Peníze Vám budou vráceny zpět.
Bohužel musíme trvat na dodržování check-outu, abychom byli schopni 100% uklidit pokoje pro další hosty. Na úklidu si velmi zakládáme, z toho důvodu je na něj potřeba dostatečný čas.
Anonym
Älteres Paar, 5.9.2022
Olomoucký kraj
Linhartová Pavlína
Einzelreisender, 23.8.2022
Moravskoslezský kraj
děkujeme za krásné hodnocení pobytu.
lednice na pokoji u nás můžete využít na pokojích superior, tyto pokoje jsou s balkony a mají výhled do hotelové zahrady.
Anonym
andere Gruppe, 22.8.2022
Jihomoravský kraj
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 18.8.2022
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Familie mit kleinen Kindern, 17.8.2022
Česká republika
Ohledně pokoje a ceny pobytu. Vzhledem k tomu, že Váš pobyt obsahoval 3 osoby a dítě do 3 let (samozřejmě zdarma), včetně snídaně , nemyslíme si, že by částka 10 200 Kč za 3 noci byla nějak přehnaná. Mrzí nás fotografie z Vašeho pokoje, na kterých jste si dal opravdu záležet, protože i nám dalo velkou práci tyto závady identifikovat. Většina fotografií byla focena makrem s minimální vzdálenosti, takže při identifikaci problému jsme museli velmi pečlivě hledat – i když na fotografii to vypadá jako obrovský nedostatek. Co se týče hadice od sprchy, byla vyměněna okamžitě po nahlášení. Bohužel každá hadice jednou praskne. Při úklidu koupelny paní pokojské všechny závady hlásí, jsme si jisti, že kdyby byla hadice prasklá již dříve, určitě by si toho všimly. Co se týče výmalby, poslední výmalba všech pokojů v našem hotelu proběhla před půl rokem a další je v plánu, ale opravdu nejsme schopni malovat každý měsíc.
V každém případě nás mrzí, že jste u nás nebyli 100% spokojeni, a budeme se snažit naše služby v rámci možností zlepšovat.
Anonym
Einzelreisender, 14.8.2022
Čeština
Pommer Roman
Älteres Paar, 13.8.2022
Hl.m.Praha
Také se omlouváme za výstavbu na vedlejším pozemku. Byla naplánovaná mimo letní období, ale bohužel se vše posunulo a my jsme neměli možnost tento stav ovlivlnit.