Wellness hotel Helios Reviews
-
Staff
93% -
Cleanliness
96% -
Equipment
92% -
Comfort
91% -
Value for money
89%
Show reviews written by:
Show reviews in:
Anonym
mature couple, 25.10.2022
Královéhradecký kraj
(without text rating)
Anonym
single traveler, 25.10.2022
Olomoucký kraj
Jana Horáková
group of friends, 24.10.2022
Moravskoslezský kraj
Anonym
young couple, 20.10.2022
Olomoucký kraj
(without text rating)
Ivan Tománek
mature couple, 19.10.2022
Frenštát pod Radhoštěm Česká republika
Tomáš Minarčík
single traveler, 10.10.2022
Hl.m.Praha
(without text rating)
Libor Jágr
single traveler, 1.10.2022
Hl.m.Praha
(without text rating)
Anonym
single traveler, 27.9.2022
Čeština
(without text rating)
Ludmila Keršnerová
mature couple, 19.9.2022
Jihomoravský kraj
Milena Drahokoupilová
mature couple, 19.9.2022
Pardubický kraj
Rádi Vás opět přivítáme v resortu Helios.
Anonym
mature couple, 19.9.2022
Moravskoslezský kraj
Anonym
single traveler, 16.9.2022
Hl.m.Praha
Břenek Jaromír
mature couple, 12.9.2022
Jihomoravský kraj
Omlouváme se za personál, který špatně vyhodnotil vzniklou situaci a požadoval po Vás doplacení pozdního check-outu. Tuto službu poskytujeme a máme zpoplatněnou, ale je to samozřejmě na domluvě předem.
Peníze Vám budou vráceny zpět.
Bohužel musíme trvat na dodržování check-outu, abychom byli schopni 100% uklidit pokoje pro další hosty. Na úklidu si velmi zakládáme, z toho důvodu je na něj potřeba dostatečný čas.
Anonym
mature couple, 5.9.2022
Olomoucký kraj
Linhartová Pavlína
single traveler, 23.8.2022
Moravskoslezský kraj
děkujeme za krásné hodnocení pobytu.
lednice na pokoji u nás můžete využít na pokojích superior, tyto pokoje jsou s balkony a mají výhled do hotelové zahrady.
Anonym
other group, 22.8.2022
Jihomoravský kraj
(without text rating)
Anonym
single traveler, 18.8.2022
Hl.m.Praha
(without text rating)
Anonym
family with young children, 17.8.2022
Česká republika
Ohledně pokoje a ceny pobytu. Vzhledem k tomu, že Váš pobyt obsahoval 3 osoby a dítě do 3 let (samozřejmě zdarma), včetně snídaně , nemyslíme si, že by částka 10 200 Kč za 3 noci byla nějak přehnaná. Mrzí nás fotografie z Vašeho pokoje, na kterých jste si dal opravdu záležet, protože i nám dalo velkou práci tyto závady identifikovat. Většina fotografií byla focena makrem s minimální vzdálenosti, takže při identifikaci problému jsme museli velmi pečlivě hledat – i když na fotografii to vypadá jako obrovský nedostatek. Co se týče hadice od sprchy, byla vyměněna okamžitě po nahlášení. Bohužel každá hadice jednou praskne. Při úklidu koupelny paní pokojské všechny závady hlásí, jsme si jisti, že kdyby byla hadice prasklá již dříve, určitě by si toho všimly. Co se týče výmalby, poslední výmalba všech pokojů v našem hotelu proběhla před půl rokem a další je v plánu, ale opravdu nejsme schopni malovat každý měsíc.
V každém případě nás mrzí, že jste u nás nebyli 100% spokojeni, a budeme se snažit naše služby v rámci možností zlepšovat.
Anonym
single traveler, 14.8.2022
Čeština
Pommer Roman
mature couple, 13.8.2022
Hl.m.Praha
Také se omlouváme za výstavbu na vedlejším pozemku. Byla naplánovaná mimo letní období, ale bohužel se vše posunulo a my jsme neměli možnost tento stav ovlivlnit.