Wellness hotel Helios Recenze
-
Personál
93% -
Čistota
96% -
Vybavení
92% -
Pohodlí
91% -
Poměr cena/kvalita
89%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Anonym
dospělý pár, 25.10.2022
Královéhradecký kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 25.10.2022
Olomoucký kraj
Jana Horáková
skupina přátel, 24.10.2022
Moravskoslezský kraj
Anonym
mladý pár, 20.10.2022
Olomoucký kraj
(bez textového hodnocení)
Ivan Tománek
dospělý pár, 19.10.2022
Frenštát pod Radhoštěm Česká republika
Tomáš Minarčík
jednotlivec, 10.10.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Libor Jágr
jednotlivec, 1.10.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 27.9.2022
Čeština
(bez textového hodnocení)
Ludmila Keršnerová
dospělý pár, 19.9.2022
Jihomoravský kraj
Milena Drahokoupilová
dospělý pár, 19.9.2022
Pardubický kraj
Rádi Vás opět přivítáme v resortu Helios.
Anonym
dospělý pár, 19.9.2022
Moravskoslezský kraj
Anonym
jednotlivec, 16.9.2022
Hl.m.Praha
Břenek Jaromír
dospělý pár, 12.9.2022
Jihomoravský kraj
Omlouváme se za personál, který špatně vyhodnotil vzniklou situaci a požadoval po Vás doplacení pozdního check-outu. Tuto službu poskytujeme a máme zpoplatněnou, ale je to samozřejmě na domluvě předem.
Peníze Vám budou vráceny zpět.
Bohužel musíme trvat na dodržování check-outu, abychom byli schopni 100% uklidit pokoje pro další hosty. Na úklidu si velmi zakládáme, z toho důvodu je na něj potřeba dostatečný čas.
Anonym
dospělý pár, 5.9.2022
Olomoucký kraj
Linhartová Pavlína
jednotlivec, 23.8.2022
Moravskoslezský kraj
děkujeme za krásné hodnocení pobytu.
lednice na pokoji u nás můžete využít na pokojích superior, tyto pokoje jsou s balkony a mají výhled do hotelové zahrady.
Anonym
ostatní, 22.8.2022
Jihomoravský kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 18.8.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
rodina s malými dětmi, 17.8.2022
Česká republika
Ohledně pokoje a ceny pobytu. Vzhledem k tomu, že Váš pobyt obsahoval 3 osoby a dítě do 3 let (samozřejmě zdarma), včetně snídaně , nemyslíme si, že by částka 10 200 Kč za 3 noci byla nějak přehnaná. Mrzí nás fotografie z Vašeho pokoje, na kterých jste si dal opravdu záležet, protože i nám dalo velkou práci tyto závady identifikovat. Většina fotografií byla focena makrem s minimální vzdálenosti, takže při identifikaci problému jsme museli velmi pečlivě hledat – i když na fotografii to vypadá jako obrovský nedostatek. Co se týče hadice od sprchy, byla vyměněna okamžitě po nahlášení. Bohužel každá hadice jednou praskne. Při úklidu koupelny paní pokojské všechny závady hlásí, jsme si jisti, že kdyby byla hadice prasklá již dříve, určitě by si toho všimly. Co se týče výmalby, poslední výmalba všech pokojů v našem hotelu proběhla před půl rokem a další je v plánu, ale opravdu nejsme schopni malovat každý měsíc.
V každém případě nás mrzí, že jste u nás nebyli 100% spokojeni, a budeme se snažit naše služby v rámci možností zlepšovat.
Anonym
jednotlivec, 14.8.2022
Čeština
Pommer Roman
dospělý pár, 13.8.2022
Hl.m.Praha
Také se omlouváme za výstavbu na vedlejším pozemku. Byla naplánovaná mimo letní období, ale bohužel se vše posunulo a my jsme neměli možnost tento stav ovlivlnit.